sobota, 14 kwietnia 2012

Colorfully and Juicy :D

Hej Kochani!!!
Ostatnio znalazłam bardzo ciekawe projekty londyńskiej firmy LAZY OAF :) tworzą oni zarówno od t-shirtów, biżuterii, sukienek, spódniczek po swetry,bluzy,a także plecaki.
W swojej kolekcji bawią się wzorami oraz kolorem, który pewnie nie wszystkim wpadną w oko i nie przypadną do gustu. Ale o gustach się nie dyskutuje. 
Do mnie osobiście przemawia jednak kolor i fason ciuszków. W ich kolekcji możecie spotkać fajne wzory, co więcej Wam będę pisać sami zobaczycie na zdjęciach.Biżuteria również ciekawa. 
Ceny ciuszków wahają się od 100zł w górę nawet 450zł. 
Najkorzystniej na pewno będzie można upolować coś na przecenie!!!


Strona internetowa Lazy Oaf tu :




Czekam na Wasze opinie :)


 bluza z oczkami - mój faworyt

 paczadła <3
 moja arbuzowa miłość <3



























Zapraszam do polubienia na facebook'u profilu Marikastyle.
Będę wdzięczna za lajki ;*






Podoba Ci się blog ?!
Skomentuj , Dodaj do Obserwowanych,
a odwdzięczę się tym samym!


dziękuję ;*

6 komentarzy:

  1. Thanks for your comment and for following :)
    I`m now following you too! ;)

    So many cool clothes!

    X Camilla

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ogółem WSZYSTKO się podobaa ! ♥ Szczególnie paczadeełka i spódniczka z motywem flagi USA ;3 + Obserwujemy ? Ja już ;3 U mnie nowy post ♥ Zaapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne ciuszki mają!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great Facebook site, now following you there :)

    X Camilla

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja arbuzowa miłość od dziś jest również moją miłością :)
    Piękne ubrania

    OdpowiedzUsuń