niedziela, 6 maja 2012

elephants :)

Cześć !
Dzisiejszy dzień choć od rana znów deszczowy upłynął bardzo przyjemnie :)
Outfit na dziś to nic nadzwyczajnego poza marynarką w nadruk słoni :) która w sh mnie urzekła swoją odmiennością .
Dla przełamania całości ubrałam fioletowe trampki :) Żeby zestaw nie był nudny!
A Wam podoba się zestaw na dziś?
Późnym popołudniem wybraliśmy się  mym Lubym :* na małe co nieco do McDonald'a ! :) kolacja kawa i lody <3
Obejrzyjcie zdj:)

blazer - sh
eyewear - allegro
sports shoes - nn




















6 komentarzy:

  1. świetne okularki super płasczyk!!!

    dzieki za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super strój kolczyki i płaszczyk są świetne w ogóle całość fajne ze sobą współgra a fioletowe są fajnym wyróżniającym elementem ;) w dodatku widzę moje ulubione lody z McD ;D uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale, cudownie to połączyłaś, podoba mi się;D!

    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, boskie kolczyki! :)
    ZAPRASZAM DO SIEBIE :) jeśli chcesz to obserwuj, na pewno się odwdzięczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z taką marynarką to dzień musiał być szczęśliwy:)

    OdpowiedzUsuń