piątek, 7 września 2012

free style. :D

Siemka.
Znów zdjęcia kolejna odsłona stylizacji tym razem My dwie MuFFy and MaRie :D
Od niedawna Muffy (czyt.moja siostra) zaczęła pomagać mi w tworzeniu oto bloga :)
Ja to ciągnę od pół roku z małymi przerwami :)
Dzisiejszy post to totalny mix :)
Sportowo.
Adidasy Sneakers  od niedawna zawojowały polski rynek :) Prawie każda dziewczyna powinna je mieć.
Jeśli lubisz obcasy a nie masz możliwości ubierać ich na co dzień bo ciągle w biegu to jest idealne rozwiązanie dla Ciebie :))
Od niedawna w internecie można znaleźć trampki na platformie :) Ja znalazłam swoje odpowiednie pod względem koloru jestem wybredna. Buty są rewelacyjne niepowtarzalnie lekkie :) i jak to trampki przede wszystkim wygodne. Zapraszam do oglądania jak i komentowania!


Jestem inna i dobrze mi z tym.


















Marie:
koszula jeans,bandana,koszula - sh
mini - h&m
trampki - allegro

Muffy:
Czapka - bazarek
koszulka - sh
buty - allegro
spodnie - only /diy



3 komentarze:

  1. Koszula jeansowa jest najlepsza ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wyglądacie super ;)
    Ja jakoś nie mogę sie przekonać do sneakersów;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzisz świetnego bloga. Czekam na kolejne interesujące sety ;)
    Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń