środa, 28 listopada 2012

One day baby, we'll be old !

Siemka :)
właśnie w końcu udało mi się zredagować dla Was małą notkę!
Z powodu braku czasu mało co dodaję! Doba powinna mieć 48h. No cóż nie ma.
Dzisiejsza stylizacja jedna z moich ulubionych leather & fur.
Ja połaczyłam kurtkę z kamizelką z futerka, dodałam dużą torbę. Czapa i rękawice dla przełamania czerni :)
Skóra w stylizacjach dodaje elegancji i klasyki :) w prawie każdym przypadku <3
Mixować można ją z oversize'owymi  wełnianymi swetrami, luźnymi koszulkami czy klasyka wszechobecna czyli marynarka . Pasuje do obuwia sportowego jak i wysokich szpilek czy nawet biker boots :)



Miłego oglądania!

Z pozdrowieniami dla Meg ;* http://www.malgorzata-m.blogspot.com/
która z niecierpliwością czekała i ponaglała :) ;* Proszę Kochana! ;*
Zdjęcia by Moja Kochana Przyjaciółka Pat ;*<3














1 komentarz:

  1. Beauiful pictures and beautiful outfit! I am so in love with your bag and your vest! You look stunning!

    Best Jasmin
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń